انتخاب نام برند
انتخاب نام برند مثل یک سفر طولانی میمونه؛ همونقدر پر پیچوخم و شاید هم سخت! اما در نهایت با انتخاب یک نام مناسب میتونید به برندتون هویت بدین، درست شبیه به انتخاب اسم نوزادی که بهش هویت میده!
اما فراموش نکنین اسم برند شما باید با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنه و صرفاً هر اسم جذابی نمیتونه اسم برند خوبی برای کسب و کار شما باشه.
پس...
لازمه که یک سری اصول اساسی رو رعایت کنین.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر
دهگانه مهم نامگذاری برند
۱. قابلیت ثبت و حمایت قانونی
۲. کوتاه و مختصر و اختصاصی (غیرعمومی)
۳. منحصربفرد و غیرتکراری
۴. دارای ترکیب جدید (خارج از ناهای موجود )
۵. برابری نوشتار و تلفظ
۶. خوشآهنگ و دارای موسیقی و آوای خاص
۷. ارزیابیشده در زبانهای رایج جهان
۸. دارای ماهیت بصری و قابلیت تبدیلشدن به یک عنصر بصری
۹. آزاد بودن دامنه اینترنتی معتبر
10. منعکس کننده استراتژی و ارزشهای سازمانی
-
1 چگونه می توان از بازاریابی محتوا برای افزایش کارآمد استفاده کرد؟
- لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
-
2 چگونه بازاریابی محتوا می تواند به سفر خرید کمک کند؟
- لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
-
3 چگونه محتوای فروش و درآمد را اندازه گیری کنیم؟
- لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
-
4 روش ارزیابی کیفیت ارائه خدمات شرکت چگونه است؟
- لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.