انتخاب رنگ

استیو فوربز / سردبیر مجله تجاری Forbes
برند شما، مهمترین سرمایه گذاری ای است که می توانید در تجارت خود انجام دهید.

انتخاب نام برند مثل یک سفر طولانی میمونه؛ همونقدر پر پیچ‌و‌خم و شاید هم سخت! اما در نهایت با انتخاب یک نام مناسب می‌تونید به برندتون هویت بدین، درست شبیه به انتخاب اسم نوزادی که بهش هویت میده!

اما فراموش نکنین اسم برند شما باید با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنه و صرفاً هر اسم جذابی نمیتونه اسم برند خوبی برای کسب و کار شما باشه.

پس...

لازمه که یک سری اصول اساسی رو رعایت کنین.

شش اصل اساسی
انتخاب نام برند
شش اصل اساسی
تصویر
01

انتقال تصویر برند

نام برند شما باید تصویر مطلوبی از کسب و کارتان را به مخاطب منتقل کنه.

تصویر
02

ماندگار و به یاد ماندنی

نامی برای برند خود انتخاب کنین که در ذهن مخاطب حک بشه.

تصویر
03

ساده و دلنشین

یک نام خوب باید ساده باشه و موقع شنیده‌شدن و دیده‌شدن حس خوبی انتقال بده.

تصویر
01

منحصربفرد و خاص

نباید نامی برای برند انتخاب کنین که قبلاً در هر زمینه ای ازش استفاده شده باشه.

تصویر
02

گیرا و جذاب

نام برند شما باید نظر طیف وسیعی از مخاطبان را به خودش جلب کنه.

تصویر
03

مرتبط و معنادار

یک نام برند خوب باید معنادار و با کسب و کارتان مرتبط باشه.

خدمات انتخاب نام برند
تیم ایوو در پروسه انتخاب نام برند، گسترس و ماندگاری آن همراه شماست.
خدمات انتخاب نام برند
تصویر
01

انتخاب نام فروشگاه

نامی که ممکن است بعدها به علت معروف شدن برند محصول شود

تصویر
02

انتخاب نام سایت

اسم کسب‌وکارو فروشگاه شما در دنیای آنلاین

تصویر
03

انتخاب نام برند سازمان

نامی که در شناسنامه سازمان شما ثبت می‌شود

تصویر
04

انتخاب نام سایت

اسم کسب‌وکارو فروشگاه شما در دنیای آنلاین

تصویر
05

انتخاب نام برند محصول

نامی که معرف تخصص و مهارت شماست

تصویر
06

انتخاب نام برند مکان

برند سازی شهری و عمرانی برج‌های تجاری و مسکونی

تصویر
07

انتخاب نام طرح پروموشن

داستان طرح پیشبرد فروش شما با نام در ذهن مردم می ماند

تصویر
08

انتخاب نام استارت‌آپ

نامی که برای شما سرمایه‌گذار جذب می‌کند

تصویر
09

انتخاب نام کتاب

کتاب هایی که با عنوانشان پر فروش می‌شوند

درخواست انتخاب نام برند
جهت انتخاب نام برند با ما در ارتباط باشید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر

۱. قابلیت‌ ثبت و حمایت قانونی
۲. کوتاه و مختصر و اختصاصی (غیر‌عمومی)
۳. منحصربفرد و غیر‌تکراری
۴. دارای ترکیب جدید (خارج از نا‌های موجود )
۵. برابری نوشتار و تلفظ
۶. خوش‌آهنگ و دارای موسیقی و آوای خاص
۷. ارزیابی‌شده در زبان‌های رایج جهان
۸. دارای ماهیت بصری و قابلیت تبدیل‌شدن به یک عنصر بصری
۹. آزاد بودن دامنه اینترنتی معتبر

10. منعکس کننده استراتژی و ارزش‌های سازمانی

سوالات متداول
مرتبط با انتخاب نام برند
1 چگونه می توان از بازاریابی محتوا برای افزایش کارآمد استفاده کرد؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
2 چگونه بازاریابی محتوا می تواند به سفر خرید کمک کند؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
3 چگونه محتوای فروش و درآمد را اندازه گیری کنیم؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
4 روش ارزیابی کیفیت ارائه خدمات شرکت چگونه است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
نمونه پروژه‌های
انتخاب نام برند توسط تیم ایوو
نمونه پروژه‌های