انتخاب رنگ

ست گادین / کارشناس بازاریابی و رهبری
یک برند مجموعه انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که در کنار هم، مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات، مصمم می کند.

بهنوش بخش های پایینی رو نوشتارشو یونیک کردم دیگه نیاز به ادیت نداره فقط همین بخش و اینکه المان ها باید تغییر کنه. سوالی بود زنگ بزن

نمونه پروژه‌های
هویت بصری برند توسط تیم ایوو
نمونه پروژه‌های
چهار اصل اساسی
طراحی هویت بصری برند
چهار اصل اساسی
تصویر
01

فراگیر بودن

استفاده از المان های آشنا برای مخاطب

تصویر
02

استفاده چندگانه

طرح برند باید قابلیت استفاده در همه نقاط تماس با مشتری را داشته باشد. نظیر تابلو، تبلیغات محیطی، مدیا و ...

تصویر
03

روانشناسی طرح

یک طرح خوب برگرفته از داده های روانشناسی جامعه هدف و یا پرسونای مخاطب می باشد

تصویر
04

ساده بودن

قدرت یک طرح به مفهومی است که در ساده بودن آن نهفته است

درخواست طراحی هویت بصری برند
جهت طراحی هویت بصری برند با ما در ارتباط باشید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر

  1. طرح بایستی ساده و قابل فهم باشد
  2. نمایش درستی از برند باشد
  3. پایدار و آینده محور باشد
  4. قابلیت ثبت و حمایت قانونی داشته باشد
  5. قابلیت چاپ تک رنگ را داشته باشد
  6. روانشناسی رنگ در آن رعایت شده باشد
  7. مناسب برای انواع طرح های تبلیغاتی باشد
  8. فراگیر باشد
  9. مورد پسند پرسونای مخاطبین کسب و کار باشد
  10. اصیل باشد و مشابه دیگران نباشد